Tarihte Erik VaKası :)

Bir anım geldi aklıma.. O kadar etkilemiş ki  öyle derinden korkutmuş ki  hiç unutmamışım.Paylaşayım istedim tebessüm olsun size de.
5-6 yaşlarındayım.. Bir tanıdığa ev gezmesine gitmiştik birkaç tanıdıkla daha.
Yaşıtım ve benden büyük  iyi anlaştığım bir kaç arkadaşım daha vardı yanımda. Gittiğimiz evin bahçesi vardı kocaman, evin etrafını çevreleyen.. Tam yaramaz zamanlarımız evde kim zapt etsin bizi heyhat!
Kovulduk tabi bahçeye.. Halimizden de memnunuz..Canımıza minnet  ne yapalım teyzelerin o anlamadığımız muhabbetlerini! 
Bahçenin yan tarafında bir bahçe daha vardı diğer bir eve ait ve  erik ağaçları mevcuttu güzel güzel..
Mmmmmm tam da böyle  yeni yeni  çıkmışlar olgunlaşmışlar mevsimindeyiz, çok çekti canımız.. Çelindi bir kere aklımız gidip geliyoruz ama  gözümüz aklımız orda..
Dedik  şöyle birkaç tane  koparalım.. Çıktık  duvarın üstüne çok da yüksek değildi.  Başladık toplamaya. Avuçlarımızı doldurucak kadar. Ne kadar olur ki küçücük çocuğun avucu sanki..Üç beş erik ancak sığar.Biraz sonra olacaklardan habersiz nasıl da keyifliydik..

Biz toplarken  karşı evin sahibi, bi amcaydı sanırım . Allah’ım o ne hışımdır öyle bir haykırışla koşturmaya başladı ki üzerimize doğru.. Bu ne şiddet bu celal yani  şaşırdık kaldık..
Baktık durmuyo da, biz üç arkadaş başladık  koşturmaya..Ver Allah tabana kuvvet!
Adam arkamızdan nasıl bağırıyo..
Hiç unutmadığım ve beni o çoçuk halimle  çok korkutan  Sizi bir yakalayayım denize götürüp atıcam köpeklere vericemHoleycümlesiydi..(Bre insafsız adam! Küçücük masumm çocuklara söylenicek şey mi bu cıks cıks .. ) Kaş çatmış Erikler elimizde, onları da bırakmıyoruz yalnız, sımsıkı  kavramışız, başladık koşmaya adam duvardan atladı arkamızdan bağıra bağıra nasıl koşturuyo.. Evin balkonu vardı ilk katta olduğundan böyle altına girdik, odunlar falan vardı  sığındık oraya.. Adam dört dönüyo evin etrafında, bizi arıyo..
Yahu ne yapmışız azılı katil kovalıyo sanki  mübarekMutlu… E be amcam  yani…Korkudan böyle artık sindiğim yerde erikleri bırakıvermiştim avuçlarımdan.  Yemek nasip olmadı   e zaten iştah da kalmamıştı
J Ben o çoçuksuluğumla  eyvah bizi ya bulursa ya götürüp denize atarsa köpeklere verirse diye tir tir titremiştim..Bir altıma etmediğim kalmıştı yani , hiç unutmuyorum o sahneyiylesine işlemiş içime demek ki vay bee J
Yahu sanki ağacını mı kuruttuk be adam. İki üç küçük çocuk, komşu bahçesinden bir de, canımız çekmiş  koparmışız üç beş tamam izin almak gerekliydi de.. Onu da o  çocuk aklımızla düşünmemişiz .. bu kadar kıyamete  ne gerek var  yaniSikici…dimi ama..Öyle işte
Şimdi hatırladıkça gülüyorum..


Yorum Yaz
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !