Şikayetçiyim hakim bey ! :)

Artık sabahları okula giderken yolumun üzerinde koca koca köpekler olllmasıınnnnn….
Sevmiyorum köpekleri işteee sevmiyorum..
Zorla nefret ettiriyolar kendilerinden…Böyle kasım kasım   o yolu geçene kadar ter dökmekten sinirlerim bozuluyor.. Ne işin var senin köpeekk yani  orada Allah Allah ..
Hadi ben okula gidiyorum, e sana  noluyo yahu sabahın köründe dikiliyosun benim güzergahıma cıks cıks.. Olmuyo ama bak SinirliÖyle de bir  nokta ki  hani yolu değiştiriyim başka taraftan gideyim desen  başka geçicek yol yok ordan geçmek zorundasın, ayaklarımın biri ileri diğeri geri gide gide geçiyorum artıkMutlu
Hiç öyle  korkma canım  bişi yapmaz diyenler , sakın heee..
Demeyin valla, bal gibi de yapıyolar.. Köpek işte nihayetinde:S

Her
şeyin küçüğü güzel işte… Büyüyünce  adam yicek hale geliyolar Dil
İnsanın da J Bebekler.. Çocuk olmak..
Ah..
Dimi ama ? Gerçi ben şu sıralar birkaç yaş daha büyümek birkaç sene daha ileri gitmek istiyorum ama…
Kafam pek karışık şuan.. Üzerimde bilmediğim  anlamadığım bir gerginlik var..

Acını paylaşıyorum “ demek,   ne kadar etkileyicidir ki acaba..(samimi olduğuna belki, bir lafım yok) Öyle bile olsa  nedir değeri..
Bir bütün içinde tektir yine insanlar  yeri geldiğinde
Hmm neler diyorum  ben  dimi..
Şahit olduğum bazı durumları  içinde olduğum bazı  şeyleri düşünüp  kendi kendime konuşuyorum şu anda ve bunları  yansıtıyorum tabi  neyin ne oyduğunu  anlatmadığım için siz ne saçmaladığımı anlayamıyorsunuz

Neyse bir çay ve çikolata molası vermeli..Mutlu


Yorum Yaz
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !