Neee Ehliyet mii alıyoruummm yoksaaaa :)

Güya çıkmıcaktım okula bu hafta heee..ders için çıkmıyorum  zaten bu hafta bebeler yapıyo ders yetiyo Dil  üff belge peşinde koştururken  bugün olmadı şu  aksaklık bu aksaklık derken git gel yapıp duruyorum .. Sinir bozucu oldu ama neyse  hallettim şükür…

Dün ani bir kararla, hiç ortada yokken birden  bir yerlerden kıvılcımı alıp apar topar, öyle iki ayağım bi pabuca gire gire ehliyet kursuna yazıldımMutlu Babamla çatır çatır araba kavgası yapıcak gibiyiz  daha şimdiden başladım bile hihiiJ

Akşam 6 ve 9 arası…  Birkaç gün okulda dersim 5 te biticek ordan oraya hoopp yapıcaz artık…

Ve Bu hayırlı bir işe de vesile oldu tabii ne mi ,  artık ben de biliyorum kan grubumuuu Siritiyor

Hiiç öyle yuuhh muuhh demeyin yanii bilmiyodum evet kanla aram da pek iyi olmadığından öyle bi talebim de olmamıştı napiiiim yanii... 

Neymiişş A Rh pozitifmiişş J

Yorum Yaz
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !